Ahoj všetky. Už som sem - myslím fórum - veľmi dlho nič nepísala.
Zrazu mi prestala chodiť na poštu pošta. Mám tam urobenú výhradu, nakoľko mi mizli veci zo schránky, tak som si to takto vyriešila. Lenže chyba lávky. Od 1. 1. 2015 máme nejaké zmeny. Máme aj iných doručovateľov a tak mi dávajú veci do schránky alebo možno aj nedávajú - ťažko povedať, lebo nemám poštu. Ani výpisy z banky ani vyúčtovanie Tesco - to už od októbra, alebo mám otvorenú obálku.
Najprv som si myslela, že ide o omyl zo strany pošty, keď mi prišla prvá obálka do schránky. Žiaľ nie. Tak už od piatku pátram po tom, kto mi doručuje poštu a chce sa s nimi dohodnúť na inom spôsobe. Žiaľ, žiadna z oslovených spoločností mi alebo nevie povedať (pracovníčky naozaj na pobočke alebo v dialógu nevedia) alebo nechce povedať (vraj ide o obchodné tajomstvo) alebo nepovie celú pravdu ktorou firmou doručujú zásielky (Tvrdia, že Slovenskou poštou, ale nakoniec zistím, že čiastočne aj firma CRWEL doručuje.). A tak je viac ako isté, že sa mi nejaká pošta zase nedostane do ruky. Žiaľ mám takúto skúsenosť, Preto som si vyrobila aj to odkladanie pošty na pošte pri nás.
Ako sa potom budem môcť brániť, že mi nebola napríklad doručená súdna obsielka (prehnala som to) či iný dôležitý doklad? Napríklad pozvánka na dedičné konanie či pozvánka na svedectvo na súde alebo napríklad aj že som niekde zabudla zaplatiť niečo a potom mi príde nejaký exekútor? Prípadne mi príde pokuta za prekročenú rýchlosť a ja ju nedostanem? Alebo pozvánka na operáciu a ja sa nedostavím? Keď mi teraz neprišli napríklad výpisy z banky.
Napísala som niekoľko žiadostí do banky, Tesco Club Card, stavebné sporenie..., že chce mať poštu doručovanú výhradne Slovenskou poštou. Ani jedna zo spoločností mi nie je ochotná vyhovieť. Vraj sa to nedá.
Babo raď! Ozaj budem rada sa nejaký tip.