od corky »
podla mna by malo byť normálne, ža na taky predmet (ak ho zaviedli povinne na 1. stupni) príde špeciálna pani učiteľka
rovnako ako na cudzie jazyky, proste to su špeciálne veci, ktoré treba ovládať na velmi dobrej úrovni a zároveň vedieť to naučiť tak malé deti ... teda nestačí, ak nebehne k prvačikom-druhačikom informatik z 2. stupňa, lebo ten síce môže učiť INF szuper, ale nezvlada myšlienkové pochody a spôsob učenia sa malých detí. Alebo to učia učitelky z 1. stupňa po absolvovaní kurzu... Ideálne by bolo deti deliť na maličke skupiny, povedzme po 5,a lebo aby tam bol informatik a zároveň ich učitelka ... ale kto to zaplatí???
Ak to nechaju školy tak, že to učí "kadekto" bez poriadnej odbornej prípravy, verím že to po par hodinách sklzne do roviny hrania sa hier. Bohužiaľ ...
Para, ešte som chcela, je asi normalne, že v 5. triede "opakovali", lebo nabehli na reformu a učitel nemusel vedieť, čo deti reálne vedia. Koniec-koncov, deti su rôzne a možno nie každý to vedel na rovnakej úrovni.
Ja tiež neviem, čo berú ... brali nejaké zakladé pojmy a teraz už všeličo iné ... ale pri dotacii 1 hodina každy druhý týžden toho teda budu vedieť "veľa" :no: :no: :no: tak to je v štátnom vzdel. programe a škola dotaciu neposilnila, radšej pridala 2. CJ, MAT a SJ
Na iných predmetoch im davaju robiť prezentácie, robila si plagatiky (čo vyšlo majland - tlačenie, papiere ...) a tak som ju radšej naučila zaklady Powerpoint-u doma. Dcera je našťastie taká, že ju baví si všeličo robiť, grafika, pridavať efekty, obrazočky upravovať, hudbu upravovať, strihať videjka ... klasika hry ju nebevia vôbec.