v 12 tyzdni sa baby prestalo vyvijat.

tehotenstvo, šestonedelie, ne/plodnosť, "ženské" problémy
vybrali.sme.sk linkuj.cz facebook linkedin google live jaggcz addthis

v 12 tyzdni sa baby prestalo vyvijat.

Odoslaťod ScoobyDoo »

v 12.tyzdni sa prestalo baby vyvijat.Dali mi na vyber tri sposoby; Bud v nemocnici, tabletkou alebo aby to vyriesil organizmus sam..Tazke neviem ci si vybrat , nemam s tymto skusenost.Len som vystresovana s toho vsetkeho.
ScoobyDoo

začiatočník

Obrázky: 3

Pozvania odoslané: 0
Registrovaní priatelia: 0

Re: v 12 tyzdni sa baby prestalo vyvijat.

Odoslaťod Kalea »

ScoobyDoo píše:v 12.tyzdni sa prestalo baby vyvijat.Dali mi na vyber tri sposoby; Bud v nemocnici, tabletkou alebo aby to vyriesil organizmus sam..Tazke neviem ci si vybrat , nemam s tymto skusenost.Len som vystresovana s toho vsetkeho.

Na Slovensku by ti na výber nedali, rovno by ťa vyčistili v nemocnici. Ťažko sa k tomu vyjadrím, keď nie som odborník. Ale počula som a aj tu vo fóre som kedysi čítala, že napríklad v Španielsku nechajú organizmus ženy, aby sa so situáciou vysporiadal sám. Teda čakajú, ona začne krvácať a vyčistí sa, potom skontrolujú ultrazvukom, či sa vyčistila úplne a ak áno, nie je potrebný žiaden cudzí zásah do jej organizmu. Tabletka je asi taká stredná cesta.
Kalea

Šanca zaklope na dvere častejšie, ako si človek myslí, ale väčšinou nie je nikto doma.

expert

Odoslaťod ScoobyDoo »